Powrót do historycznego logo i zmiany, które od początku czerwca wprowadza nowy redaktor naczelny, Tomasz Lis, już w czerwcu przełożyły się na wzrost sprzedaży tygodnika WPROST.
Najwyższą sprzedaż w tym roku WPROST notowało - podobnie jak pozostałe tygodniki - w kwietniu. Numer 16, który ukazał się dwa dni po katastrofie smoleńskiej i w dużej części był jej poświęcony, miał sprzedaż na poziomie 150 tys. egz. Wcześniejszy numer, który był numerem świątecznym, podwójnym i do którego dołączona była płyta z filmem dokumentalnym o Chrystusie, odnotował sprzedaż na poziomie 106 tys. egzemplarzy. W sumie w kwietniu sprzedaż tygodnika WPROST wyniosła ponad 115 tys. egz. i była o 18 proc. wyższa niż w kwietniu 2009 r.
Według wstępnych szacunkowych danych wydawcy, średnia sprzedaż ogółem za czerwiec powinna być wyższa o ponad 18 proc. w stosunku do maja tego roku. Pierwszy numer z nowym, ale historycznym logo WPROST, sprzedał się w ponad 90 tys. egzemplarzy.
Wzrost sprzedaży WPROST pokrywa się z poważnymi zmianami redakcyjnymi w samym tygodniku. W końcu maja redaktorem naczelnym tygodnika został Tomasz Lis, z łamów pisma zniknęli politycy i część rubryk o charakterze rozrywkowym. W tygodniku pojawili się natomiast nowi autorzy - Piotr Najsztub, Magdalena Środa, Magda Gessler, Zbigniew Hołdys, Grzegorz Markowski, Jan Wróbel, Tomasz Sekielski i Tomasz Machała.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/rosnie-sprzedaz-tygodnika-wprost